Merhabalar!
Merhabalar! Öncelikle kendimden bahsedeyim. Adım Emir. Kitap okumayı ve denemeler yazmayı severim. 10.sınıf öğrencisiyim ve şuan a kadar birçok deneme yazdım. Bundan sonra yeni yazdığım hikayeleri bölüm bölüm buradan yayınlayacağım. Umarım hikayelerimi beğenirsiniz. Eksik bulduğunuz kısımları yorumlardan belirtebilirsiniz. Görüşürüz😊